14 March 2011


ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

αναμένοντας τα πλοία με τα εξωτικά ονόματα,
ο ορίζοντας ανοίγει, πλαταίνει.
τα βράχια εδώ καταντούν όγκοι επιθυμιών:
σε τόσο δα νερό, ολόκληρη ζωή, πόσα όνειρα!

μετριάσαμε όποια χαρά,
κλείσαμε καλοκαίρια ξένοιαστα.
όλοι οι ξένοι έφυγαν.
πού βρίσκομαι; τί γυρεύω;
σύννεφα όλο και πιο πυκνά
ένα-ένα με απογυμνώνουν σε ψύχρα
απροσδόκητη.

αναμένοντας τα πλοία με τα εξωτικά ονόματα,
ξένοι γινόμαστε όλοι
για ενός ονείρου διάστημα.
και μας κοιτάζουν τα παιδιά,
στο δρόμο για το σπίτι
παράξενα, απορημένα...



ΣΤΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ

τρίχες όλα
όλα ματαιότητα
τίποτα το φυσικό
κοίτα να γλυτώσεις έγκαιρα
κράτα γερά τους κρίκους.



ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ

τοπία παρθένα που τα αγγίζει ο αφρός το κύμα,
τοπία λεπτής άμμου με βράχια φύλακες,
τοπία νωχελικά βγαλμένα από τη θάλασσα
που είναι η κάθε αρχή,
τοπία τόσο δικά μου όσο και ξένα:
για τους αχινούς η Πειραϊκή είναι ο κόσμος όλος,

και μικρόκοσμος η δική μου αρχή.



ΣΥΝΝΕΦΟ

η καινούργια μέρα
σήκωσε πολλή σκόνη
στους δρόμους.
ο ήλιος για λίγο
κρύφτηκε.
πάλι ένα σύννεφο,
σκέφτηκα.



ΣΥΝΟΡΑ

από τα βαθυπράσινα τα δάση της Ροδόπης,
περνώντας με γραφή μυστική τη Σαμοθράκη,                                    
σε χαιρετώ, Αιγαίο αδερφέ,
λευκή περιβεβλημένος την επιβλητική μορφή του Βυζαντίου.
οροσειρές σου φέρνω.
είμαι ο Βορράς, η δύναμη της φυλής
μέσα στη χειμάζουσα ιστορία.

Σέρρες του Στρυμόνα,
Δράμα των Φιλίππων,
Ξάνθη, Κομοτηνή, Ορεστιάδα εσχατιά,
είμαι η ασπίδα κι ο νοσταλγός.

πατάς τη γη μου και καλόβολα σου γελάει
όλη η Ελλάδα!




Gedichten en teksten in ‘t Nederlands verschenen van 29 Januari tot 10 Maart 2011.

No comments:

Post a Comment