02 May 2011

Πορεία

Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.


Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Όπου είναι χρήσιμο, θα υπάρξουν και επεξηγηματικές σημειώσεις.

Μετά τις ενότητες «Τόπος», «Πειραϊκή», και «Ποιητής» συνεχίζεται και σήμερα η επόμενη ενότητα ποιημάτων με θέμα «Πορεία».

Πορεία, τόσο πνευματική όσο και φανταστική, αλλά και με στοιχεία πραγματικότητας.



ΣΗΜΑΔΙ

αναποφάσιστος καιρός.
πέντε λεπτά ψιχάλα, ανοίγματα γαλάζιο
να πασχίζουν να κρατήσουν αλκυονίδα τη μέρα
στο νέο ημερολόγιο.
αλλά πόσο αναιμικός ο ήλιος,
πόσο λίγος.

κι εγώ
αναποφάσιστος, τετράγωνα γυρίζω,
πεζοδρόμια, λεωφόρους, πλατείες, συνοικίες,
ακάματος,
και κάθε ιδέα, κάθε σκέψη κι έμπνευση για δράση,
για έργο, για κίνηση, το ένα το άλλο,
με καθυστέρηση μου βγαίνει.
και τίποτα δεν κάνω, τίποτα δεν γίνεται.
ως κι η κούραση άσκοπη.

η ζωή ένα σύννεφο, σκέφτομαι,
κι από το πλακόστρωτο
δεκάδες, εκατό τα περιστέρια
σμήνος στον ουρανό.



ΘΕΑΤΗΣ

σ’ έξαρση τα μάρμαρα.
κάθε θέατρο μια ζωή μου,
κάθε μου σκέψη, κάθε μου πράξη,
πάνω στις κερκίδες τοποθετώ
- στο άνω διάζωμα ή στην κάτω σειρά των ιερέων,
αριστερά, δεξιά, βασιλικά στη μέση –
γέμισα ένα θέατρο, έναν κόσμο εμπειρίες!

και δεν χαίρομαι.
ποτέ δεν άγγιξα το βουβό, ιερό κύκλο.
στο κέντρο δεν στάθηκα ποτέ.

θα είμαι πάντα θεατής.
ο μοναδικός, σε πολλά μέρη, θεατής.
όμως μόνο θεατής.

No comments:

Post a Comment