27 May 2011

Έρως


ΣΤΑ ΞΕΝΑ

θυμήσου, καλή μου,
την ξανθή ώρα
που είχαμε όλη δική μας την πλαγιά,
την τόσο πηγαία ηδονή,
καλή μου, θυμήσου.

θυμήσου το τραγούδι
που από μακρια εκείνη την ώρα
μας ήρθε.
τα γέλια των παιδιών, ύστερα,
θυμήσου, καλή μου.

την ώρα ξανθή
όλη της αγάπης μας,
του ήλιου!
αχ, θυμήσου.



ΥΠΕΡΩΡΙΑ

κάτω από τα πονεμένα μου μάτια
βογγούσε ο κόσμος.
ο κόσμος που με τα κλειστά σιωπηλά βιβλία
σαν θεατές στους τοίχους
ξεσπάει στο γλέντι
μιας στιγμής.

κάτω από τα πονεμένα μάτια μου,
ένα όνομα χαράχτηκε σε ολόλευκη σελίδα,
με γράμματα πιο κόκκινα ακόμα
από τον πόθο μου για σένα,
καλή μου,
όνομα πιο γαλανό από τη γαλήνη.

και μάταια.
ήδη δεν με περίμενες πια.




Διευκρίνιση για τους μη τακτικούς αναγνώστες
Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Όπου είναι χρήσιμο, θα υπάρξουν και επεξηγηματικές σημειώσεις.

Μέχρι τώρα αναρτήθηκαν ποιήματα από τις θεματικές ενότητες
Τόπος
Πειραϊκή
Ποιητής
Πορεία
Εξέγερση
Λιμάνι
θεός
Μέρες
Θέατρο
Θάλασσα

Η ενότητα του «Έρωτα» είναι καί εκτενής, καί σημαντική. Τις επόμενες μέρες ακολουθούν αρκετά ποιήματα με θέμα τον έρωτα.





Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.

No comments:

Post a Comment