11 May 2011

θεός


ΠΥΡΕΤΟΣ


στη λευκή σιωπή του σπιτιού
καίγεται ο νους μου.

έχω τον πύρετο
για σύντροφο και φύλακα.

κάποιος, το ξέρω, μούκανε νοήμα
ν’ αντισταθώ; να ηρεμήσω; να προσευχηθώ;

να προσευχηθώ;

τόνα χέρι ψάχνει το άλλο,
το άλλο, αλλά δεν το βρίσκει…



ΑΥΘΥΠΟΒΟΛΗ
                                          
γύρω μου
παλαιά εικονίσματα
στοχάζονται.

περιμένω μια κίνηση
μια φωνή να μου κρυφομιλήσει
να με ρωήσει:
κι εσύ; κι εσύ;

τότε εγώ
τα χείλη μου
στα λαδωμένα χρώματα
άφεση εκλιπαρώ

για ένα άλλο μου εγώ.





Διευκρίνιση για τους μη τακτικούς αναγνώστες
Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Όπου είναι χρήσιμο, θα υπάρξουν και επεξηγηματικές σημειώσεις.

Μέχρι τώρα αναρτήθηκαν ποιήματα από τις θεματικές ενότητες
Τόπος
Πειραϊκή
Ποιητής
Πορεία
Εξέγερση
Λιμάνι

Τα δύο ποιήματα που αναρτήθηκαν σήμερα ανήκουν στη μικρή ενότητα: «θεός». Ποιήματα πολύ παλαιά, από εποχή που πίστη κι ελεύθερος συλλογισμός ακόμα εναλλάσσονταν. Τα αυριανά ποιήματα θα δείξουν το αποτέλεσμα.




Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.


1 comment: