17 June 2011

Έρως

ΞΗΜΕΡΩΜΑ

ποίημα δεύτερο:
δροσιά στο βουνό.
ήλιος έφηβος αποκαλύπτει την πλαγιά
χωρίς βιασύνη.
δικό μου το βήμα το νευρώδες,
το αναμμένο σώμα
στη νωχέλεια του πρωινού.
δικά μου τα σκόρπια οράματα
σα σπασμένο γυαλί.
δικό μου το δυνατό τραγούδι
που καίει το λαιμό,
που οργώνει το νου.

αυτή όλη η ηδονή είσαι εσύ.



ΟΡΦΕΑΣ

γέμισα τα μάτια μου
αγαλματένια μέλη.
γέμισα τα χέρια μου φωτιά,
τους μηρούς σου, το στήθος σου
φιλιά.
ήταν η στιγμή να δοθώ
να γίνω κομμάτια, σπασμός
ακατάσχετης ηδονής.
γλυκό τέλος και νέα αρχή.

αργότερα,
κι όπως γύρω μας ψηλή η χλόη το χάδι
η καλοσύνη της άνοιξης,
με τραγούδι δικό σου
έλα να με ξυπνήσεις,
Ευρυδίκη...




Διευκρίνιση για τους μη τακτικούς αναγνώστες
Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Μέσα σε κάθε ενότητα, η παράθεση είναι περίπου χρονολογική. Με αυτό τον τρόπο, ο αναγνώστης μπορεί να παρακολουθήσει την όποια εξέλιξη στην τεχνική σε βάθος χρόνου.

Μέχρι τώρα αναρτήθηκαν ποιήματα από τις θεματικές ενότητες
Τόπος, Πειραϊκή, Ποιητής, Πορεία, Εξέγερση, Λιμάνι, θεός, Μέρες, Θέατρο, Θάλασσα.

Τρέχουσα ενότητα: «Έρως».

Σήμερα, στο ποίημα «Ορφέας» ειδικά, ο ποιητής χάνει (γραμματικά, συντακτικά) τα λόγια του από ερωτική ζάλη...



Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.


No comments:

Post a Comment