03 June 2011

Έρως


ΧΑΔΙΑ

θάλασσα γίνε απόψε, καλή μου,
και κύμα στο κύμα
χτύπα την πλώρη του πάθους μου,
και φέρε μας στο πιο μακρινό νησί,
όπου θάλασσα κι ουρανός ένα.
όπου αγκαλιά τα σώματα ένα
όπου αμμουδιά κι ηδονή και μύρο ένα
όπου χάδι τ’ όνομά σου
φιλιού ηχώ...



ΙΔΑΝΙΚΟ

ο κόσμος μου είναι αυτός:
αγροτόσπιτα στο δρόμο για το λόφο,
πολλά τριαντάφυλλα στους κήπους,
και πέρα από τους λόφους,
δίπλα στον Όλυμπο,
μια δύση πολλά υποσχόμενη.

ο κόσμος μου είναι αυτός:
μια μοναξιά έως την ώρα
που θα σμίγουν τα χαμόγελα
σε χτύπο καρδιάς κοινό.
έτοιμος ο χάρτης του ταξιδιού και
ποιήματα αγάπης άγραφα
ένα βήμα πιο κοντά στ’ αθάνατα.

ο κόσμος μου είναι αυτός:
μέρες ακολουθούν μέρες,
το πλοίο μας ακίνητο στο λιμάνι.
κι άχαρα μετράω
πόσα βράδια, πόσα ποιήματα
θα γίνουν αναμνήσεις
πριν ανοιχτούμε για το νησί...

για το νησί,
γιατί ο κόσμος μας είναι αυτό.




Διευκρίνιση για τους μη τακτικούς αναγνώστες
Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Όπου είναι χρήσιμο, θα υπάρξουν και επεξηγηματικές σημειώσεις.

Μέχρι τώρα αναρτήθηκαν ποιήματα από τις θεματικές ενότητες
Τόπος
Πειραϊκή
Ποιητής
Πορεία
Εξέγερση
Λιμάνι
θεός
Μέρες
Θέατρο
Θάλασσα

Η ενότητα του «Έρωτα» είναι καί εκτενής, καί σημαντική. Τις επόμενες μέρες ακολουθούν αρκετά ποιήματα με θέμα τον έρωτα.

Και στα δύο αυτά ποιήματα, το νησί φαντάζει σαν τον τέλειο προορισμό.




Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.


No comments:

Post a Comment