06 June 2011

Έρως


ΜΕΤΑΤΑΞΗ

χτες,
στον ήλιο της βαθιάς ηδονικής χαράς μου,
και μες στις δυό παλάμες μου
σαν μάτια ανοιχτά
- μελαχροινό το δέρμα σου, ζεστό! –
χτες,
στην εκπλήρωση του ονείρου,
έλαμπες σάρκα ζωντανή, θεά κυρίαρχη,
γυναίκα,
και των αιώνων τα μυστικά
-ο παλμός του οίστρου μου, η ξαφνική σιωπή,
στόμα που δεν χορταίνει ποτέ, ποτέ –
χτες βγήκαν στάχτη.

στον ήλιο της βαθιάς ηδονικής χαράς μου
έδεσες απαλά, και ήταν όλο χάρη,
τον ουρανό, γαλάζιο πιο βαθύ,
τον κόσμο σου, πιο ήρεμο, πιο άσπρο, πιο σοφό.



ΜΕΛΛΟΝ

ω θάταν εύκολο
να παριστάνω τον αδικημένο,
να χτυπιέμαι, να κατηγορώ τους πάντες,
ή, από αντίδραση, να σατιρίζω αλύπητα
τον όποιον ηγετίσκο.
ω θάταν εύκολο.                                             

όμως από κείνο το βράδυ
που έκλεισα τα χέρια μου σφιχτά
γύρω από το άγιο σώμα σου
- για να ξεχάσω, για να ξεχαστώ -
είναι ο δρόμος
ευθύς.

ριζώθηκα βαθειά σ’ αυτή τη γη.
τα όνειρά μου ατέλειωτα γέννησαν όνειρα.
γελάω, τρέχω στη θάλασσα,
γυμνή η στύση μου σον ήλιο,
η αθανασία καθημερινή ηδονή.
της ζωής το χρυσάφι, τόσο κοντά μου κρυμμένο...

άξια παιδιά Ελλήνων τα παιδιά μας,
η ευχή!




Διευκρίνιση για τους μη τακτικούς αναγνώστες
Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Όπου είναι χρήσιμο, θα υπάρξουν και επεξηγηματικές σημειώσεις.

Μέχρι τώρα αναρτήθηκαν ποιήματα από τις θεματικές ενότητες
Τόπος
Πειραϊκή
Ποιητής
Πορεία
Εξέγερση
Λιμάνι
θεός
Μέρες
Θέατρο
Θάλασσα

Η ενότητα του «Έρωτα» είναι καί εκτενής, καί σημαντική. Τις επόμενες μέρες ακολουθούν αρκετά ποιήματα με θέμα τον έρωτα.

Στη «μετάταξη» ο έρωτας ακολουθεί το δρόμο του, από κορύφωση σε ευτυχισμένη ηρεμία.

Στο επόμενο ποίημα «μέλλον», μπαίνουν ο κοινωνικός περίγυρος κι ο χρόνος στα βαθύτερα αισθήματα. Δεν έχει μόνο έρωτες η ζωή. Αλλά ο έρωτας ροδίζει, εξυψώνει τα πάντα και η αισιοδοξία για το μέλλον είναι ακατάβλητη.





Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.

No comments:

Post a Comment