08 June 2011

Έρως

 

ΦΙΛΙ


πες μου μ’ ένα χαμόγελο
τρεις λέξεις για τη ζωή.
πες μου: χαρά, θάλασσα, πουλί!
πες μου για όλα τα χρώματα ως αργά τη νύχτα.
πες μου: αστέρι, πες μου: φως, Αυγερινός!
θα σου βρω τα πιο όμορφα κοχύλια,
θα σε πάω σε απόκρυμνες σπηλιές
για ν’ ακούσεις τη φωνή σου, το γέλιο σου,
τη σιωπή του κόσμου, από την αρχή.
θα σε φιλήσω.

κι όταν ξυπνήσουμε, πρωί,
πες μου,
ω πες μου ξανά – φιλί –
χίλιες λέξεις για τη ζωή!



ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ

φεύγοντας για τη δουλειά,
πιάστηκα μ’ ένα σύννεφο στην καρδιά.
και δεν φταις εσύ.
μια λέξη μόνο, δική μου,
θα έσβηνε όλο τον πόνο
πριν κλείσει η εξώπορτα πίσω μου.
αλλά είμαι περήφανος, γελοία περήφανος,
αρσενικό θρασύ, αγέρωχο,
αποξενωμένο από το δικό σου ευαίσθητο κόσμο.

μακριά το μεσημέρι, το χαμόγελο
στο αργό άνοιγμα της πόρτας:
αγάπη, συγχώρεση,
μακριά το μεσημέρι,
φως μου!




Διευκρίνιση για τους μη τακτικούς αναγνώστες
Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Όπου είναι χρήσιμο, θα υπάρξουν και επεξηγηματικές σημειώσεις.

Μέχρι τώρα αναρτήθηκαν ποιήματα από τις θεματικές ενότητες
Τόπος
Πειραϊκή
Ποιητής
Πορεία
Εξέγερση
Λιμάνι
θεός
Μέρες
Θέατρο
Θάλασσα

Η ενότητα του «Έρωτα» είναι καί εκτενής, καί σημαντική. Τις επόμενες μέρες ακολουθούν αρκετά ποιήματα με θέμα τον έρωτα.

Υπάρχει έρωτας χωρίς ψεγάδι, έρωτας μακροχρόνιος χωρίς τριβές ; Στο ποίημα «επανόρθωση» φαίνεται ατέλειωτη η ώρα που θα περάσει μέχρι να διευθετηθεί η παρεξήγηση...




Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.


No comments:

Post a Comment