13 June 2011

Έρως


ΚΟΡΥΦΗ

αραίωσαν τα πεύκα
αραίωσαν οι θάμνοι.
μαρμάρινη γη ενώνεται δω με τον ουρανό.
νά η κορυφή!

συγκίνηση μας κάνει να δείχνουμε
να δείχνουμε τον κόσμο κάτω, τους δρόμους,
τα σπίτια σα παιχνίδια
στην άκρη των λέξεων:
«εκεί το σπίτι μας, το σπίτι μας, εκεί το ένα, το άλλο!...»
τί σιωπή!

κι όταν από αετοί
ξαναγίνουμε δυό νέοι άνθρωποι
και σημάνει ώρα να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλον
με το φόβο της χαράς,

ήλιε,
πες μου:
τί το καινούργιο είδαμε, και φωτεινό,
μέσα μας
τί το καινούργιο κι ωραίο;



ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ

σήμερα είμαι θεός!
σήμερα το δωμάτιο μετουσιώνεται,
ανοίγεται σαν κάλυκας στον έρωτα.
δεν χωράει ο νους μου τα τόσα λουλούδια.

έλα,
πιες δροσερό νερό,
γείρε στα χείλη μου,
νίκησε τη φωτιά.
είμαστε δυό νησιά στον ωκεανό χαμένα
και σμίξαν οι ακρογιαλιές.

κλείσε τα μάτια σου.
είμαι το σύμπαν!
δες: στα χέρια σου είμαι θεός!
έλα!




Διευκρίνιση για τους μη τακτικούς αναγνώστες
Στις επόμενες εβδομάδες αναρτώνται τακτικά τα ελληνικά ποιήματα με «λογική» σειρά κατά θέμα ή σε συγκεκριμένη ενότητα.
Μέσα σε κάθε ενότητα, η παράθεση είναι περίπου χρονολογική. Με αυτό τον τρόπο, ο αναγνώστης μπορεί να παρακολουθήσει την όποια εξέλιξη στην τεχνική σε βάθος χρόνου.

Μέχρι τώρα αναρτήθηκαν ποιήματα από τις θεματικές ενότητες
Τόπος, Πειραϊκή, Ποιητής, Πορεία, Εξέγερση, Λιμάνι, θεός, Μέρες, Θέατρο, Θάλασσα.

Η τρέχουσα ενότητα του «Έρωτα» είναι καί εκτενής, καί σημαντική. Τις επόμενες μέρες ακολουθούν αρκετά ακόμα ποιήματα με θέμα τον έρωτα.

Δύο ποιήματα με όλη τη χαρά του έρωτα!




Bericht voor de Nederlandstalige lezers :
Gedichten in ‘t Nederlands verschenen van 27 Januari tot 10 Maart 2011.

No comments:

Post a Comment