15.7.14

Γερμανία... Αργεντινή...

Γερμανία:
Το λεωφορείο που μετέφερε τη "νικηφόρα" γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα στο κέντρο του Βερολίνου είχε αναρτήσει μια κραυγαλέα - κατά τη γνώμη μου - διαφήμιση της Mercedes-Benz. Η ιστορική Πύλη του Βραδεμβούργου ήταν κι αυτή καλυμμένη με διαφημίσεις. Οι ποδοσφαιριστές έδωσαν παράσταση που προσιδίασε περισσότερο με πρόχειρα θεατρικά δρώμενα τρίτης κατηγορίας παρά με γιορτασμό διεθνούς αθλητικής εμβέλειας. Και σ' ένα από τα "τραγούδια τους" μάλλον κορόϊδευαν τους Gauchos, τους Αργεντίνους...

Αργεντινή:
Εδώ το λεωφορείο διαφήμιζε φαρδιά-πλατιά την Coca-cola. Κατά τα άλλα, σεμνή, σοβαρή η τελετή υποδοχής από την πρόεδρο της χώρας .

Εμπόριο, αγορές...


2 comments:

  1. Εμπόριο και αγορές, εκεί δεν στηρίζονται όλα;;;

    ReplyDelete
  2. Συμμφωνώ απόλυτα με τον Hfaistiwna,όλα στηρίζονται στο χρήμα... Το επαγγελματικό ποδόσφαιρο σήμερα έχει καταντήσει μια τεράστια καπιταλιστική βιομηχανία που στηρίζεται από ένα σύμπλεγμα ισχυρών και μεγάλων καπιταλιστικών βιομηχανιών. Αναμφίβολα το "Αθλητικό Μάρκετινγκ" είναι μια υποδιαίρεση του Μάρκετινγκ η οποία επικεντρώνεται τόσο στην προώθηση των αθλητικών εκδηλώσεων και ομάδων καθώς και την προώθηση άλλων προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του αθλητισμού και των αθλητικών ομάδων.

    ReplyDelete